IT Service Management …

…koppeling tussen IT en Business

Afgelopen periode is er binnen IT-Concern gestart met de implementatie van ons nieuwe IT Service Management en Monitoring systeem. Na een lange zoektocht heeft IT-Concern gekozen voor een geïntegreerde oplossing, GensysX van SPS uit Reeuwijk.

Het nieuwe platform stelt ons in staat om in één geïntegreerd systeem de link te leggen tussen IT-componenten onderling (afhankelijkheden) en uw bedrijfsprocessen. Met deze oplossing slaan we een brug tussen ICT en bedrijf kritische systemen en allemaal te zien in één oogopslag.

Ook inzicht in uw IT Service Management (ITSM) processen wordt sterk verbeterd. Volledig automatisch worden uw IT componenten toegevoegd in de CMDB en op basis van tickets kunt u uw incidenten en changes op de voet volgen. Ook de impact van een incident op uw beschikbaarheid en continuïteit wordt hier automatisch bepaald en gesignaleerd. 

Er is eveneens een App beschikbaar (voor iOS en Android) welke u als klant in staat stelt 24×7 inzicht hebben in de status van uw ICT systemen en business processen.

Meer weten over de mogelijkheden van dit systeem en wat het voor uw organisatie voor toegevoegde waarde heeft? Neem contact op met ons! +31 183 511 456.