Communicatie als middel

Heeft u ook moeite om grip te krijgen op de telefonie binnen uw bedrijf?

Bereikbaarheid is de basis van business. De vaste en mobiele telefoon zijn voor menig ondernemer nog steeds hét communicatiemiddel naar klanten en collega’s. Met de telefonie oplossing van IT-Concern maken wij het simpel; Een naadloze integratie tussen vast en mobiel en een tal van mogelijkheden om voor iedereen een passende oplossing te bieden.

Als we het hebben over bereikbaarheid, kan u denken aan een vast toestel, of een mobiel toestel. Bij IT-concern zijn er nog veel meer mogelijkheden voor telefonie. Hieronder zetten wij de beste even voor u op een rijtje:

 

Vast-mobiel integratie

Met de vast-mobiel integratie bent u verzekerd van een goede bereikbaarheid. Via vast-mobiel integratie gedraagt een smartphone zich als een vast toestel en komen alle mogelijkheden van de hosted telefooncentrale samen op de smartphone. Hierdoor zijn zonder tussenkomst van een app, medewerkers op één nummer overal bereikbaar. Alle gesprekken gaan over dezelfde centrale, zo is het voor de collega’s duidelijk of ze wel of niet bereikbaar zijn en nemen ze gemakkelijk gesprekken op.

 

Bellen met Teams

In Teams Direct Routing komen twee werelden op een slimme manier samen: Vaste telefoonnummers én de digitale werkplek. Medewerkers krijgen een vast telefoonnummer in Microsoft Teams. Zij kunnen daarmee bellen en gebeld worden, doorverbinden en ze hebben een voicemail. In het scherm heeft u de functies die u al kende van uw smartphone en meer. U ziet daar de belgeschiedenis, de voicemail, de doorschakelfunctie, het adresboek en u kunt daar bellers in de wacht zetten of toevoegen aan een gesprek.

 

Softphone

Als u gebeld wordt, zou het fijn zijn als gegevens direct voorhanden zijn. Onze Softphone integreert met de Windows desktop met vaste telefonie, maar voegt hier nog veel functies aan toe. Door de koppeling met de databases van bijna alle CRM-tools inclusief Dynamics, AFAS, Salesforce, maar ook Outlook en Hubspot hoeven uw klanten nooit meer tussen tools te switchen. Dankzij de CRM- en ERP-integratie zien uw klanten de desbetreffende klantkaart.

 

Hybride centrale

Sommige collega’s bellen liever met Teams en anderen bellen liever met hun VoIP-telefoon. Bij IT-Concern is het mogelijk om in de hosted telefoniecentrale ook Teams Direct Routing accounts een nummer te geven. Op die manier bellen collega’s intern met nummers naar elkaar, of ze nu VoIP of via Teams bellen. Op deze manier heeft u een hybride telefooncentrale met voor elk wat wils. Die ene VoiP-telefoon in het magazijn krijgt dus gewoon een intern nummer, net als die collega achter zijn bureau die alleen via Teams belt.

 

Zoals aangegeven hebben wij alleen de beste opties voor u op een rij gezet. Wilt u meer weten over onze telefonie oplossingen? Neem dan contact op met sales@it-concern.nl of bel naar 0183 511 456