IT-beheer, zonder zorgen

De veiligheid, beschikbaarheid en betrouwbaarheid van je IT-infrastructuur is van groot belang voor het succes van jouw bedrijf. Onze Beheer en Support diensten bieden je het professionele toezicht wat jij zoekt, zo kun jij gewoon doen waar je goed in bent!

Beheercontract of support abonnement?

Wij hanteren een tweetal methodieken voor het beheren van je IT-infrastructuur. Indien je kiest om op basis van een beheercontract door ons beheer te laten uitvoeren, is IT-Concern resultaat verplicht. Dit betekent dat je harde afspraken met ons maakt over de oplostijden van incidenten en problemen die optreden in de complete IT-infrastructuur zoals e-mail, active directory en andere cruciale diensten binnen jouw bedrijf.

Indien je kiest voor een support abonnement op basis van een vaste SLA (Service Level Agreement), rekenen wij een vast bedrag per maand per gebruiker voor het beheren van de IT-infrastructuur. In deze contractvorm staan geen harde afspraken anders dan de standaard SLA overeenkomst, maar uiteraard doen wij er alles aan om de continuïteit van jouw IT-infrastructuur zo goed mogelijk te waarborgen.

Uw ICT-beheer onder controle

Skilled SupportDesk

Dagelijks staan onze professionals voor je klaar om je bij te staan in geval van nood. Maar zij bewaken ook de continuïteit en beschikbaarheid van jouw systemen, verhelpen problemen voor dat je ze merkt en controleren de backup en veiligheid. Ook dragen zij zorg voor het doorvoeren van wijzigingsverzoeken, dus één aanspreekpunt voor al je IT-zaken.

24/7 Monitoring en ondersteuning

Is er een wens om de IT-Infrastructuur 24×7 beschikbaar te hebben? Dan kan IT-Concern de monitoring voor je inrichten zodat we overal en altijd op de hoogte zijn van de status van jouw IT-infastructuur. Indien nodig kunnen we ook rond de klok ingrijpen op het moment dat continuïteit in gevaar is. Een gerust gevoel om altijd kennis en kunde achter de hand te hebben.

Remote Management

Wij gebruiken zoveel mogelijk geautomatiseerde processen om het beheer en monitoren van jouw IT-infrastructuur uit te voeren. Hiervoor gebruiken wij PRTG van Paessler. Deze tools stellen ons in staat om op afstand vinger aan de pols te houden over IT-infrastructuren. Alles vanaf een centraal punt direct zichtbaar, wij verzekeren je de maximale productiviteit voor jouw organisatie.

Proactief beheer door specialisten

Het loont om proactief te zijn. Dus waarom wachten op IT-problemen als je deze in de kiem kan smoren? Wij geloven in proactief beheer: ingrijpen voordat er daadwerkelijk problemen of storingen optreden.